dinsdag 4 april 2017

TAG: get to know me better

Hallo iedereen!

Welkom op mijn blog en welkom bij mijn eerste bericht! Zoals het jullie waarschijnlijk al opgevallen is, is de naam van mijn blog Bellezza. Dit is Italiaans voor schoonheid, wat in mijn URL te vinden is. Dit komt omdat ik op deze blog ga vertellen over alles wat met schoonheid te maken heeft: make-up, fashion en noem maar op. 

Vooraleer ik alles over schoonheid uit de doeken ga doen, is het misschien fijn om mezelf voor te stellen. Dit ga ik doen aan de hand van 21 vragen van de Get To Know Me Tag. Let's go!

1. Ben je naar iemand vernoemt? 
Kort maar krachtig: nee.

2. Wanneer was de laatste keer dat je geweend hebt? 
Vorige week. Toen kreeg ik van de dokter te horen dat ik moet stoppen met atletiek, wat al mijn hele leven lang mijn passie is. Ik heb het er dan ook erg moeilijk mee. 

3. Heb je kinderen?
Natuurlijk heb ik geen kinderen, ik ben zelf nog een kind!

4. Als je iemand anders zou kunnen zijn, wie zou je dan zijn? 
Het klinkt heel erg dikke nek-achtig, maar ik zou mezelf blijven. Ik heb geleerd dat niemand perfect is en ik aanvaard de persoon wie ik ben. Ik ben gelukkig met mezelf! 

5. Gebruik je vaak sarcasme?
Ja, té vaak. Heel vaak weten zelfs mijn vrienden niet of ik sarcastisch ben of niet. Oeps..

6. Zou je ooit bungee-jumpen? 
Ja! Dat lijkt me echt super om te doen!

7. Wat eet je als ontbijt?
Cornflakes. Altijd cornflakes.

8. Wat is het eerste waar je op let bij mensen die je niet kent?
Ik kijk altijd naar de schoenen en de kleren die iemand draagt. Toepasselijk bij mijn blog ;) 

9. Wat is de kleur van je ogen?
Ik heb groene ogen. 

10. Enge films of toch liever happy endings? 
Happy endings, daar hou ik echt van!

11. Wat is je lievelingsgeur?
Een lievelingsgeur heb ik niet echt.. Ik vind de geur van mannenparfum wel lekker!

12. Zomer of winter?
Zomer natuurlijk! Love it!

13. Computer of televisie?
Overduidelijk computer! Alles wat je kan doen met de televisie kan je ook met de computer doen maar niet omgekeerd. Ik kan uren doorbrengen op mijn computer.

14. Wat is het verste in de wereld waar je ooit bent geweest? 
Dat is zeker Afrika. Hiernaast ben ik nog niet buiten Europa geweest.

15. Heb je speciale talenten?
Helaas niet. Ik zou graag mooi kunnen zingen maar ja..

16. Waar ben je geboren? 
Ik ben geboren en getogen in België. 

17. Heb je hobby's? 
Ik heb heel mijn leven atletiek gedaan maar zoals ik reeds vermeld heb, heb ik onlangs te horen gekregen dat ik hiermee moet stoppen wegens fysieke problemen. Daarnaast heb ik geen hobby's. 

18. Heb je huisdieren?
Ik heb een super schattige kat!

19. Heb je broers of zussen? 
Nee, ik heb geen broers of zussen. 

20. Favoriete film? 
Die heb ik niet echt. Zolang het een goed einde is, ben ik blij.

21. Wat wil je later zijn? 
Ik heb geen idee. Ik moet volgend jaar kiezen maar ik weet nog totaal niet wat ik ga kiezen. 

Dit waren de 21 vragen. Als jullie nog iets willen weten over mij, aarzel dan zeker niet om een reactie achter te laten of mij te contacteren via mail. 

Zo, dit was mijn eerst blogbericht. Hopelijk tot de volgende keer! 
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten