woensdag 12 april 2017

Nailart - deel 1

Hoi iedereen!

Onlangs was ik mijn kamer aan het opruimen en daarbij kwam ik enkele spulletjes tegen om nailarts mee te maken. Ik dacht dat het wel leuk was om met jullie te delen. Ik wil eerst en vooral zeggen dat ik helemaal niet goed ben in nailart en dat ik dit nooit doe. Sorry, het is dus niet perfect gelukt. Toch hoop ik dat jullie er wat van 'bijleren'. Enjoy! 

Zoals ik reeds gezegd heb ben ik niet goed in nailart. Daarom heb ik nepnagels genomen en deze aan een satéstokje geplakt en daarop de nailart gedaan. Dat maakte het net iets gemakkelijker voor mij. Indien jij ook niet goed bent met nailart kun je dit ook doen om de nepnagels later op je echte nagels te plakken. Maar laat ik maar gewoon tonen en uitleggen wat ik gedaan heb.

De eerste nailart is niet moeilijk en kan zelfs ik zonder problemen. Als eerste lakken we de nagel volledig in het zwart. Dit kan ook in een ander kleur. We laten deze laag drogen en nadien geven we de nagel een tweede laag. Opnieuw wachten we tot deze laag droog is. 








Ik gebruik de zwarte kleur van NYC genaamd 800 Greenwich Shopper. 













Nadien ga ik met een zilverachtige kleur waarin zilveren plaatjes inzitten over de zwarte kleur. Je blijft de zwarte kleur nog steeds door de nieuwe laag zien. De nieuwe laag geeft een extra dimensie. 












De nagellak die ik heb gebruikt is te zien om de foto. Het is van het merk Essence en is genaamd 43 girl's best friend. 
Het resultaat is op het einde van het artikel te zien.  











En dan nu over naar nailart twee..




Voor de tweede nailart heb ik een lichtblauwe/groene kleur gekozen. Deze komt van de Action en is van het merk Max&More. De nagellak zat in een pakketje met het doosje dat te zien is op de foto. Daarin zitten kleine gekleurde bolletjes die gebruikt worden voor Caviar nails. Caviar nails is de nailart die ik gedaan heb. Om te beginnen heb ik de nepnagel twee lagen gelakt. 








Nadien heb ik de nagel, wanneer de nagellak nog niet gedroogd was, in het potje met bolletjes gedopt. Ik haalde de nagel eruit en liet de nagellak drogen. Zo zaten de bolletjes vast aan de nagel. Om ervoor te zorgen dat de bolletjes er niet zouden afvallen heb ik er nadien nog een laagje doorzichtige nagellak overgedaan. En klaar!









En dan het resultaat....





Dit is het resultaat van de twee nailarts. Ik vind ze beiden erg leuk en ze zijn ook goed geslaagd. De linkse heeft iets of wat een gouden schijn maar dat vind ik leuk in combinatie met de zilveren plaatjes. Bovendien is het ook erg gemakkelijk. De rechtse nailart is niet moeilijk om te maken maar de bolletjes vallen er snel af. Bovendien zou ik aanraden om slecht één nagel per hand met bolletje te doen en de andere nagels gewoon in hetzelde kleur lakken. 











Zo, dit waren mijn twee nailarts voor vandaag. Ik hoop dat jullie hier eventueel inspiratie uit hebben gehaald. Volgende week woensdag en de week erna kunnen jullie nog eens twee nailarts, dus nog vier in totaal, verwachten! Hou ondertussen mijn blog zeker nog in de gaten want er komen in tussentijd nog andere artikels online. Tot dan!
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten