vrijdag 7 april 2017

Make-op

Hallo allemaal!

In mijn blogbericht van vandaag ga ik laten zien wat ik allemaal heb opgemaakt afgelopen tijd. Met andere woorden: de producten die ik zo goed vind dat ik ze steeds opnieuw gebruik waardoor de verpakking leeg is. Ik dacht dat het wel leuk was om aan jullie te laten zien. Ready? Set. Go!


Op deze foto is het zakje dat ik gevuld heb met alle lege producten te zien. Zoals je kan zien zit er vanalles in en is het zakje goed gevuld. Speciaal voor jullie heb ik de producten in dit zakje gestopt zodat ik het aan jullie zou kunnen laten zien! 





De eerste producten die ik heb opgemaakt zijn een make-upremover en een nagellak-remover. De make-upremover is van Garnier en deze vind ik super fijn. Hij is ideaal voor een oneffen huid die toch droog is. Het voedt je huid en je huid wordt super zacht. De nagellakremover is van de Colruyt. Deze werkt goed. Ik heb niet echt een voorkeur voor nagellakremover en koop deze altijd waar ik op het moment dat ik er één nodig heb moet zijn. 


Vervolgens heb ik deze deodorant opgemaakt. Deze is van het merk Xana en heb ik in de Action gekocht. Ik kocht deze omdat ik in de action liep en er één nodig had. Tot mijn verbazing vond ik deze super fijn: hij ruikt super lekker (ik krijg zelf complimentjes van mensen die ik niet zo goed ken) en hij werkt goed! Ik zal deze zeker en vast opnieuw kopen. Bovendien is hij helemaal niet duur. Een echte aanrader dus! 





Natuurlijk gebruik ik ook wattenschijfjes! Ik gebruik dit wanneer ik mijn nagels lak en om mijn make-up er af te halen. Ze vliegen er door bij mij! Ik heb niet echt een voorkeur: wattenschijfjes zijn wattenschijfjes. 








Of ik van de Lush hou? AB-SO-LUUT! Ik kan er niet genoeg van krijgen! Elke keer wanneer ik ga winkelen stop ik bij de Lush en koop ik er iets. Zo heb ik deze week enkele producten opgemaakt. Nog nooit iets van de Lush gekocht? Shame on you! Haast je vliegensvlug naar de Lush. ;) 







Het volgende dat ik heb opgemaakt zijn puistjes patches. Dit zijn doorzichtige patches die je 's nacht op je puisten moet kleven; de volgende ochtend zijn je puisten veel kleiner of zelfs helemaal verdwenen. Het werkt echt! Ik vind dit zo een fijn product en zou het iedereen aanraden. Ik kocht deze in de Action. Helaas zijn ze in de (mijne) Action niet meer verkrijgbaar. :( 






Ook maakte ik twee concealers op. De eerste is een magic concealer die ooit eens bij de joepie zat. De kleur is helemaal niet mooi en hij is absoluut niet dekkend. Ik droeg hem dan ook nooit. De reden dat hij op is, is omdat ik hem heb uitgesmeerd. De tweede concealer is die van Catrice. Deze vind ik superfijn: goed dekkend en perfect mijn kleur. Ik heb dan ook al een nieuwe in mijn lade liggen. 





Daarnaast is deze lipbalm van de Yves Rocher opgemaakt. Deze vind ik super fijn. Ik nam hem altijd en overal mee naar toe. 










Vervolgens moet ik afscheid nemen van deze twee mascara's. De linkse is van de Hema en is waterproof. Ik vond deze niet fijn omdat hij veel klonterde en ik vind waterproof sowieso niet zo aangenaam. Het borsteltje bracht wel gemakkelijk aan. De rechtse is van Rimmel en is super fijn. Ik heb reeds een nieuwe variant van deze gekocht. Topper!






Last but not least.. Deze parfum! Ik ben de naam van het merk even vergeten.. Deze parfum rook super lekker! Bovendien was het handig dat het in de vorm van een sleutelhanger was. Zo kon ik hem gewoon aan mijn tas hangen en had ik altijd parfum bij mij. Ik vond het dat ook jammer wanneer deze op was.








Zo, dit zijn al mijn producten die ik de afgelopen tijd heb opgemaakt. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik zou zeggen; tot de volgende keer! 
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten