zondag 9 april 2017

National day!

Hallo iedereen!

Vandaag zijn we 9 april. 9 APRIL! Klinkt jou dat bekent in de oren? Dat kan, het is namelijk de nationale dag van verscheidene dingen!

Nationale "Name Yourself Day". Vandaag mag je kiezen hoe je noemt en hoe andere mensen je moeten noemen. Ben je niet blij met je naam? Geen probleem, dan kies je gewoon een andere! Hoewel ik zeker niet ontevreden ben, zijn er toch enkele namen die ik nog net iets mooier vind. Zo zou ik al van kleins af aan super graag Sterre heten. Dat moet toch super tof zijn!? Je bent altijd een sterretje. Groot of klein. En de naam klinkt nog eens super goed in de oren ook! De laatste jaren kwamen ook de namen Elise en Louise erbij. Ik weet niet waarom maar ik vind dat gewoon mooie namen. Hoe zouden jullie graag heten? Laat het mij zeker weten! En ohja, vergeet mij dan niet aan te spreken met Sterre! 

"Cherish An Antique Day". Oei, dat klinkt saai.. Maar dat is het helemaal! Antiek, ja dat klinkt saai en dat is het ook. Maar deze dag is helemaal niet saai. Deze dag is speciaal in het leven geroepen om mensen te overtuigen eens naar een kunstmuseum te gaan. Hoe tof is dat! Kunst is super inspirerend. Hou je niet zo van kunst? Passeer dan toch maar eens in een museum, want er ontstaan daar steeds opnieuw super toffe foto's!

Zo, dit was mijn artikel voor vandaag. Ik hoop dat jullie het wat leuk vonden en nu zijn jullie toch ook op de hoogte van welke dag het vandaag is ;)
Tot de volgende keer
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten