dinsdag 25 april 2017

Nailart - deel 3

Hallo iedereen!


Vandaag heb ik voor jullie nailart deel 3 in petto. Dit de laatste woensdag waarop ik jullie nailarts ga voorstellen.. (ween, ween..) Maar niet getreurd, er komen andere berichten online!! (yess) Laten we er maar gewoon invliegen met deel 3!


 Zoals bij elke nailart die ik reeds gemaakt heb, moeten we eerste de nagel lakken en dit in twee laagjes. Vandaag gebruikte ik een natuurlijke kleur van Only You genaamd Love Me Tender.









Nadien haalde ik het nailartsetje van Max&More waar ik in deel 2 over vertelde opnieuw boven, alleen in een andere variant. Vandaag zou ik een felroze kleur van Essence gebruiken. De stappen zijn dezelfde als de vorige keer: je kiest een symbooltje uit, je lakt dat symbooltje, je schraapt de overtollige nagellak weg en nadien druk je met je stempel op dat symbooltje. Tot slot druk je met je stempel op de nagel. Zo zou het symbooltje op de nagel moeten plakken. 
Dit is het resultaat. Zoals je kan zien is het bij mij niet goed gelukt: niet het volledige symbooltje kleefde op de stempel en bijgevolg kleeft maar het halve symbooltje op de nagel.

Op naar nailart twee voor vandaag...




Voor deze nailart lakte ik de nagel opnieuw in het wit met de nagellak van Essence genaamd 33 Wild White Ways.











Vervolgens nam ik er twee roze-achtige nagellakjes van essence bij en de essence tool pen. Deze heeft twee bolletjes van verschillende grote op het uiteinde. Ik nam het grootste bolletje voor de donkerste kleur en het kleinste bolletje voor de lichtste kleur. Ik dopte de pen in de nagellak en drukte nadien bolletjes op de nagel. Dit is niet zo moeilijk een geeft een leuk effect.







Het resultaat..

Dit is het resultaat. De linkse nailart is niet zo goed gelukt maar de rechtse wel.











Dit waren mijn nailarts voor vandaag maar ook voor voorlopig. Ik hoop dat jullie deze nailarts leuk vonden en er eventueel wat inspiratie uit hebben gehaald. Als jij deze nailarts ook hebt gemaakt of andere nailarts maakte, deel dan zeker een foto op instagram met de hastag #nailartsbellezza dat zou ik namelijk super tof vinden! Zo dit was het, tot de volgende keer!
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten