zondag 16 april 2017

First Impression: Max&More 24 eyeshadows palette

Hallo iedereen!

Gisteren ging ik langs in de Action. Zoals gewoonlijks kon ik het niet laten om even te stoppen bij de make-up. En opnieuw zoals gewoonlijks kwam ik niet met lege handen thuis. Ik wou het 24 kleurig oogschaduw palette van het huismerk van de Action uittesten. Vandaag ga ik mijn eerste indruk met jullie delen. 

Dit is de verpakking van het oogschaduwpalet. Hij ziet er helemaal niet goedkoop uit en trekt meteen de aandacht door de bronzen letters. Ook de kleuren zien er op de verpakking mooi uit. Neutraal maar ook niet te basic. Ideaal dus, dacht ik. 








Wanneer je het palet uit de oogschaduw haalt, krijg je dit te zien. Een zwart palet met daarop opnieuw de letters van het merk Max&More in het brons. Opnieuw vind ik de verpakking er niet goedkoop uitzien, eerder zelfs chic. Mijn verwachtingen waren enorm hoog na het zien van deze verpakking. 







Dit is het palet wanneer je het opendoet. Meteen wordt al duidelijk dat er geen spiegel is, wat te verwachten was want dit is het eerste waar goedkope merken op besparen. Langs de ene kant vind het ik jammer, want hoe mooi zou dit palet wel niet zijn als er een grote spiegel zou inzitten? Maar langs de andere kant begrijp ik het, en hoop ik dat de investering in het pigment is gestoken. Ik ben alvast benieuwd want ook in het echt zien de kleuren er veelbelovend uit. 





Dit zijn de kleuren wanneer ik ze op mijn vingers doe. Alle kleuren zien er heel mooi uit en bevatten voldoende pigment. Ook valt mij meteen op de verschillende oogschaduwen niet korrelig zijn. Mijn verwachtingen werden ingelost! Helaas ben ik een foto vergeten nemen van de swatches op mijn arm maar ik kan jullie zeggen: de kleuren hadden evenveel pigment op mijn arm als op de foto hiernaast. Ik vind het palet supermooi en ga het zeker gebruiken! Wat een topper voor zo een lage prijs. Go and get you one! 





Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik zou zeggen, tot de volgende keer!
xxx








Geen opmerkingen:

Een reactie posten