woensdag 19 april 2017

Nailart - deel 2

Hallo iedereen!

Vandaag heb ik opnieuw twee nailarts voor jullie. Deze keer zijn ze net iets moeilijker dan de vorige keer, en zijn ze bij mij dus net (😀) iets minder gelukt. Toch ga ik mijn best doen om het zo goed mogelijk uit te leggen zodat jullie het mooier kunnen maken dan mij. Here we go..

De eerste nailart begint met de nagel twee maal een wit laagje te geven. Je moet steeds wachten tot het laagje droog is vooraleer je het een nieuw laagje geeft of een stap verder gaat. Deze stap is nog gemakkelijk. 











Voor deze base coat gebruikte ik de Essence nagellak en de kleur 33 Wild White Ways. Deze nagellak kan je ook gebruiken als basis om daarop een andere kleur beter tot uiting te laten komen. 












Dit is reeds de laatste stap. Het ziet er niet moeilijk uit, maar het is het wel. In deze stap ga je met een kleurtje fijne strepen op de nagel aanbrengen. Dit kan zowel horizontaal, verticaal als schuin. Je kan kiezen hoeveel plaats je tussen de strepen laat. Ik gebruikte de mint groene nagellak van de Action die gemaakt is voor nailarts. Het is namelijk zo dat het aanbrengkwastje heel erg fijn is. Deze nagellak is te koop in een setje van drie  en er bestaan verschillende variaties van de setjes. 






Op naar nailart twee voor vandaag...


Net zoals bij nailart één, moet je bij deze nailart eerst een basislaag op de nagel doen. Dit bestaat opnieuw uit twee laagjes.













Ik gebruikte opnieuw een nagellak van Essence. Deze keer gebruikte ik een lichtblauwe kleur genaamd 63 Itsy Bitsy Blue Bikini. 













Om over te gaan naar de volgende stap heb je het setje dat te zien is op de foto van Max&More (uit de Action) nodig. Dit is nog steeds verkrijgbaar in verschillende variaties. Let er dus goed op dat je het juiste setje koopt. 











Zo ziet het setje er vanbinnen uit. Ik heb de nagellak die normaal in de linkerbovenhoek zit eruit gehaald omdat ik een nagellak van Essence ga gebruiken. De nagellak die ik ga gebruiken is genaamd 11 4ever young. 











Nadien neem je het ronde schijfje en zoek je een symbooltje dat je wil gebruiken. Vervolgens ga je met de nagellak (het tweede kleur) over het symbooltje op de ronde schijf. Daarna neem je de roze schraper en veeg je de overtollige nagellak weg. Ik raad jullie aan om niet teveel weg te vegen, want dat had ik gedaan. Wanneer je denkt dat er nog teveel nagellak aan het schijfje hangt, is dit niet altijd waar. 






Erna neem je de roze stempel en druk je met deze stempel goed tegen het symbooltje. Doe dit lang en stevig genoeg. Rol je stempel ook af op het schijfje zodat je ook de zijkanten van het symbooltje op je stempel krijgt. 









Tot slot breng je je stempel aan op de nagel. Rol de stempel opnieuw goed af zodat het gehele symbool op de nagel plakt. Ik raad aan om per hand maar één nagel met zo'n stempel te beplakken. Natuurlijk zijn jullie vrij en kunnen jullie ook meerdere nagels beplakken. 









En dan het resultaat..

Zo, dit is het resultaat. Zoals je kunt zien bij de rechtse nagel had ik het moeilijk om de lijnen overal even dik te maken. Ik heb niet zo'n stabiele hand. Toch vind ik het vrij geslaagd. Bij de linkse nailart is over het algemeen alles goed gegaan. Toch kun je in het midden vanboven een roze stipje zien die met de stempel is meegekomen. Indien jij dit ook voorhebt kan je dit eventueel oplossen door op dat stipje lichtblauwe nagellak te doen. 






Zo, dit waren mijn twee nailarts voor vandaag. Op zich zijn ze nog best goed gelukt. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik zou zeggen tot de volgende keer!
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten