woensdag 5 april 2017

Everyday make-up

Hallo iedereen! 


Welkom bij mijn eerste échte blogbericht. Zoals jullie waarschijnlijk al aan de titel hebben gezien ga ik vandaag mijn everyday make-up routine uit de doeken doen. Dit ga ik doen aan de hand van foto's die ik zelf genomen heb. Ik heb er alvast super veel zin in! Hopelijk jullie ook! Here we go..


De eerste stap in mijn make-upproces is het gebruiken van deze spray. Dit is een instant matt fixing spray van het merk Essence. Je kan deze zowel gebruiken als primer als als fixing spray. Aangezien ik dit als eerste doe, gebruik ik hem als primer. Dit zorgt ervoor dat de make-up beter in je huid trekt waardoor deze langer blijft zitten. Ook versterkt deze spray het pigment. Je moet bijvoorbeeld minder concealer gebruiken om dat rode vlekje te verbergen.  






Na de primer ga ik over tot de concealer. Ik gebruik de waterproof concealer van Catrice in de kleur 10 porselein. Deze doe ik op puistjes en rode vlekken en onder mijn ogen. Ik verdeel deze over mijn huid aan de hand van de beautyblender (links) van de Primark. De concealer die ik aanbracht onder mijn ogen blend ik met de concealerkwast van Essence. 







   
Hierna ga ik over tot de foundation. In het dagdagelijkse leven heb ik 's ochtends niet genoeg tijd om foundation op te doen. Toch wil ik de concealer afpoederen en nog wat meer dekking creëren. Dit doe ik met de foundation poeder van Essence. Ik breng dit aan met de poederkwast van de Action. 




Vervolgens doe ik even een lippenbalsem op om mijn lippen te voeden en zacht te maken. Momenteel gebruik ik Hydrate van Baby Lips. Zoals je ziet is deze bijna op. 









Erna ga ik over tot mijn wimpers. Eerst krul ik ze met de wimperkruller van Elf. Erna doe ik mascara op. Ik gebruik een mascara van Rimmel: extreme black. Ik vind deze super fijn aangezien je hem heel subtiel als ook heel opvallend kunt aanbrengen. Daarnaast zitten er bijna nooit klonters in mijn wimpers. 






Na de wimpers zijn de wenkbrauwen aan de beurt. Eerst kam ik ze door met het wenkbrauwkammetje van de Action. Nadien kleur ik ze wat bij met de wenkbrauwpoeder van Essence. Tot slot gebruik ik de wenkbrauwgel van Essence om mijn wenkbrauwen de hele dag op zijn plaats te houden. Zoals te zien is op de foto is deze al erg smerig. 

Om de look helemaal compleet te maken gebruik ik nog de fixing spray van Essence. Dit zorgt ervoor dat de make-up langer zichtbaar is en op zijn plaats blijft zitten. 









Deze look is de look die ik naar school draag. In vakanties of voor feestjes gebruik ik andere producten. Zoals je ziet gebruik ik relatief goedkope producten. Dit is omdat ik jong ben en nog heel wat producten aan het uittesten ben. Daarnaast wil ik ook dat jullie, mijn lezers, gemakkelijk de producten kunnen kopen die ik aanraadt, wat niet het geval zou zijn moest ik erg dure producten gebruiken. 

Dit is mijn everyday make-up routine. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Je mag zeker een reactie achterlaten met tips en eventuele verbeteringen of vragen. Tot de volgende keer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten